میگن چرا انقدر غمگین می نویسی؟!...

میگن چرا انقدر غمگین می نویسی؟!...
افسرده میشیم...
ببخشید! !...
حق باشماست...
چندخطی مینویسم....
بخند....
ساده بودم...
خیلی ساده...
به همه محبت کردم...بی محبتی هارا زود فراموش کردم...
اماسادگی ام رانشانه گرفتند...
و زمینم زدند... بخند

اولین باربود که عاشق شدم...
اما ازمن سیر شد و رفت...
خنده دار است...
بخند

از غرورم گذشتم...
التماس کردم...
اما خندید و رفت...
تنهایم گذاشت...
شکستم
اما میدانم هیچ محبتی راپررنگ ترازمحبت من پیدانخواهد کرد...
رفت و مرا فروخت...
بخند



نظرات شما عزیزان:

محمد حسینی
ساعت8:40---8 تير 1395
من طراح هستم شما یه لگو میخواستید و کلاس هم میخواستین اگر خواستید با من صحبت کنید میتونید هم از ایمیل و هم از اکانت تلگرام استفاده کنید
آیدی تلگرام:mh12_ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: جملات عاشقانه ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 22 دی 1394برچسب:مطالب عاشقانه،جملات عاشقانه, | 11:46 | نویسنده : حسام تبریزی |